19 серпня 2017

У скельцях бароко

Вечір суботи (19 серпня) у Домініканському храмі став місцем перевтілень та прем’єр на фестивалі LvivMozArt. Оркестр барокової капели ЛНМА ім. М. В. Лисенка разом із керівником Анною Іванюшенко стали міцною опорою для Віктора Андрійченка, Станістава Цема та Константина Деррі – контртенорів, які, вражаючи світ, в той вечір вразили львів’ян виконанням відомих арій та дуетів із опер Вівальді, Генделя, Порпора, Баха, Перселла, а також  В.А.Моцарта.

Спеціально для фестивалю львівська композиторка Богдана Фроляк написала твір «Ave Maria», який створено для трьох контратенорів, струнного квартету, струнного оркестру та двох скляних гармонік.

Окрім нього, на концерті звучали твір Золтана Алмаші «З зелених умок одного лиса», у якому соліст Віктор Андрійченко виконав як вокальну партію, так і партію соло скрипки у другій частині. Також був представлений твір Богадна Сегіна «Pieśń Orfeusza» (Пісня Орфея), який був написаний до театральної постановки «Мітологія греків – інтерпретація» із театром Maska (Польща).

Родзинкою концерту став Саша Рекерт та створений ним ансамбль Sinfonia di vetro. Музикант на сьогодні залишається єдиним майстром та винахідником скляних музичних інструментів, який намагається розширити перспективи музики для скла. На концерті завдяки майстру слухачі пізнали твори Моцарта, написані саме із використанням скляних гармонік.

Диригували у першому відділі концерту – Маргарита Гринивецька-Холматова, а у другому – засновниця фестивалю Оксана Линів.

Петро Жеруха

ФОТО: Ірина Середа

 

1 / 15